Ik wil een handleiding maken voor het gebruik van een fotobewerking programma, wat heb ik dan nodig?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Als een vraag al door iemand is gesteld, is er mogelijk ook al antwoord gegeven.
hutsefluts Netherlands
Contacteer:

Ik wil een handleiding maken voor het gebruik van een fotobewerking programma, wat heb ik dan nodig?

Ongelezen bericht door hutsefluts » 08 nov 2019, 16:02

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie voorbeeld.
  1. Waar je vraag over gaat: Ik wil op de computer graag een handleiding maken met een stappenplan en afbeeldingen, wat heb ik daar allemaal voor nodig?
  2. Indien van toepassing, relevante gegevens: Windows 10 Home
  3. Indien van toepassing, specifieke details: n.v.t
Indien van toepassing, overige relevante gegevens: n.v.t
► Laat Spoiler zien

mario64 Netherlands
Contacteer:

Re: Ik wil een handleiding maken voor het gebruik van een fotobewerking programma, wat heb ik dan nodig?

Ongelezen bericht door mario64 » 08 nov 2019, 16:42

In Windows 10 zijn (bijna) alle gereedschappen aanwezig die je nodig zou kunnen hebben.
Het programma om de stappen te maken in Windows 10 heet 'stappenbeschrijving' en zit nu nog in 'accessoires'
Het knip programma om de afbeeldingen te knippen kan je ook in 'accessoires' vinden.
De tekst uit de 'stappenbeschrijving' kan je kopieren (en eventueel aanpassen) en plakken in (Libre)Office.
Als je nog geen Office programma hebt, kan je het (gratis) Office programma met de naam Libre Office downloaden en installeren.
Om het later ook met Microsoft Office Word te kunnen bewerken is het belangrijk dat je het bestand niet opslaat als '.odt' document, maar als 'word 2007-2019'.
Libre Office kan je 'hier' downloaden.

Plaats reactie

Terug naar “Computer”