Veel links openen in hetzelfde venster, hoe kan ik zo'n link toch in een nieuw venster openen?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Als een vraag al door iemand is gesteld, is er mogelijk ook al antwoord gegeven. Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
hutsefluts
Netherlands

Veel links openen in hetzelfde venster, hoe kan ik zo'n link toch in een nieuw venster openen?

Ongelezen bericht door hutsefluts » 04 okt 2019, 13:37

Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik wil graag in een browser linkverwijzingen in een nieuwe pagina laten openen, zonder dat ik een pagina terug hoef te gaan.
  2. Indien van toepassing, merk/versie => Alle browsers
  3. Indien van toepassing, besturing systeem versie/distro => n.v.t
  4. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => n.v.t
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:
Netherlands

Re: Veel links openen in hetzelfde venster, hoe kan ik zo'n link toch in een nieuw venster openen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 05 okt 2019, 00:34

De gemakkelijkste manier is door met de rechter muisknop te klikken op de link en dan in het menu te klikken op 'openen in nieuw tabblad'.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie