Hoe maak ik een button die nergens heen verwijst, maar wel submenu's toont?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
mario64
Netherlands

Hoe maak ik een button die nergens heen verwijst, maar wel submenu's toont?

Ongelezen bericht door mario64 » 24 sep 2019, 14:27

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  1. Waar je vraag over gaat => Ik wil een button instellen die nergens heen verwijst, maar die wel submenu's toont, hoe stel je dat in
  2. Indien van toepassing, Wamp/Xamp/www => n.v.t
  3. Indien van toepassing, versie => n.v.t
  4. Indien van toepassing, korte beschrijving van het probleem, zoals foutmeldingen e.d, of stel je vraag => Op dit moment verwijst de button naar een locatie en dat wil ik niet.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:
Netherlands

Re: Hoe maak ik een button die nergens heen verwijst, maar wel submenu's toont?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 25 sep 2019, 11:47

De makkelijkste manier is om in het menu item te kiezen in 'menu item-type' daarna 'systeemlinks' te kiezen en vervolgens klikt op 'url' gevolgd door enter om de stap uit te voeren.
Daarna kan je naast het kopje 'link' het '#' teken plaatsen, zodat de link nergens naar verwijst.
Onder het menu-item dat je hebt gemaakt, kan je verschillende submenu's plaatsen die verschijnen als je over over het menu-item in de menubalk 'hoovert'.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie