Hoe kan ik in Windows schakelen tussen het actieve venster en de rest?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Als een vraag al door iemand is gesteld, is er mogelijk ook al antwoord gegeven. Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
hutsefluts Netherlands
Contacteer:

Hoe kan ik in Windows schakelen tussen het actieve venster en de rest?

Ongelezen bericht door hutsefluts » 12 sep 2019, 22:08

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  • Typ waar je vraag over gaat => Ik wil graag kunnen schakelen van bijvoorbeeld een spel naar een ander venster, bijvoorbeeld met een zoekmachine of zo.
  • Relevante gegevens, Home/Pro/Business versie, updates, etc. => Windows 10 x64
  • Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Als ik een spel speel en ik wil een ander programma opstarten zoals een browser of zo, dan moet ik het spel eerst afsluiten en daarna die browser opstarten. Ik vraag me af of dat niet anders kan.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht =>

► Laat Spoiler zien

BBgebruiker1 Netherlands
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe kan ik in Windows schakelen tussen het actieve venster en de rest?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 12 sep 2019, 22:33

Er zijn verschillende manieren om te schakelen tussen de verschillende vensters.
In Windows is de meest gebruikte toets de 'Windows' toets als je Windows toetsenbord hebt.
De Windows toets herken je aan het Microsoft logo op de toets.
Als je op deze toets drukt, dan ga je naar het 'start' menu en wordt het actieve venster verkleind of op de werkbalk geplaatst.

Een andere manier is met gebruik maken van de toets combinatie linkse [Alt] toets met de [Tab] toets, waarna je kunt kiezen tussen de verschillende geopende vensters.

Meer sneltoetsen voor Windows kan je 'hier' vinden.
Meer opties kan je ook 'hier' vinden.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie

Terug naar “Windows”