Hoe verwijder ik een WiFi netwerk van mijn smartphone?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Als een vraag al door iemand is gesteld, is er mogelijk ook al antwoord gegeven.
Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
Wanda
Netherlands

Hoe verwijder ik een WiFi netwerk van mijn smartphone?

Ongelezen bericht door Wanda » 28 jun 2019, 15:08

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  • Typ waar je vraag over gaat => Ik wilde de instellingen van een WiFi netwerk wijzigen, maar dat lukt niet, dus moet ik het eerst verwijderen.
  • Relevante gegevens, Home/Pro/Business versie, updates, etc. => n.v.t
  • Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Na gewijzigde instellingen in het modem, kan ik nu niet meer verbinden met mijn smartphone.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Mijn Ziggo modem moest ingesteld worden en de standaard wachtwoorden veranderd worden, maar daarmee verloor ik de verbinding met het internet vanuit mijn smartphone. Enkele pogingen om het wachtwoord te wijzigen zijn mislukt. Dan blijft over om het netwerk eerst te verwijderen en daarna weer toe te voegen.

► Laat Spoiler zien

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:
Netherlands

Re: Hoe verwijder ik een WiFi netwerk van mijn smartphone?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 28 jun 2019, 16:15

Ik heb een Nederlandstalige handleiding gevonden voor het verwijderen van een WiFi netwerk op een smartphone, je kunt deze 'hier' vinden.
Door enkele tellen op het te verwijderen netwerk te drukken, verschijnen de opties 'wijzigen' en 'verwijderen'.
Als je alleen de instellingen wilt veranderen, kan je dit hier proberen uit te voeren.
Mocht dit niet lukken kan je de verbinding ook eerst verwijderen en daarna gewoon weer toevoegen.
Indien het toevoegen niet meteen lukt is het soms zinvol om zowel het modem als ook de smartphone eerst een keer te herstarten.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie