Hoe voorkom ik elke keer opnieuw alle gegevens invoeren bij inloggen met Filezilla?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Als een vraag al door iemand is gesteld, is er mogelijk ook al antwoord gegeven. Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
mario64
Netherlands

Hoe voorkom ik elke keer opnieuw alle gegevens invoeren bij inloggen met Filezilla?

Ongelezen bericht door mario64 » 11 mei 2019, 13:04

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik wil op mijn site via FTP kunnen inloggen zonder elke keer eerst gegevens te hoeven invoeren in FileZilla, hoe doe je dat?
  2. Indien van toepassing, merk/soort/updates => N.v.t
  3. Indien van toepassing, korte beschrijving (sinds) wanneer het probleem zich voordoet => Inloggen met FileZilla in mijn website voor uploads via FTP.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Als ik inlog wil ik niet meer hoeven doen dan 'verbinding maken'.
► Laat Spoiler zien

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:
Netherlands

Re: Hoe voorkom ik elke keer opnieuw alle gegevens invoeren bij inloggen met Filezilla?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 11 mei 2019, 13:24

Na wat zoekwerk heb ik een Nederlandstalige handleiding gevonden die ik in PDF formaat hieronder heb toegevoegd, hiervoor heb je dus wel een PDF reader nodig.
FileZilla-Instellen.pdf
(765.7 KiB) Nog niet gedownload
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie