In Windows 10 werken Nero 2014 onderdelen op 1 pc wel maar niet op meerdere pc's, hoe kan dit?

Alle versies/edities Windows 10.
Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
hutsefluts
Netherlands

In Windows 10 werken Nero 2014 onderdelen op 1 pc wel maar niet op meerdere pc's, hoe kan dit?

Ongelezen bericht door hutsefluts » 09 dec 2015, 16:20

Als ik Nero 2014 op een Windows 10 pc installeer dan werkt alles naar behoren, maar als ik dezelfde programma's op een andere pc wil gebruiken dan werkt de brander wel maar de andere onderdelen niet.
Doe ik iets verkeerd?

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:
Netherlands

Re: In Windows 10 werken Nero 2014 onderdelen op 1 pc wel maar niet op meerdere pc's, hoe kan dit?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 11 dec 2018, 10:57

Als ik het goed begrijp dan ligt het hier niet aan Windows 10, maar mogelijk wel aan de licentie die standaard bedoeld is voor 1 computer.
De brander software werkt dan vaak wel, maar de andere opties mogelijk niet.
Meestal krijg je wel korting als je het product koopt met de licentie die je al hebt, maar dan voor een gereduceerde prijs.
Als je besluit met Nero verder te gaan door de licentie uit te breiden naar 2 computers, kan je nog eens kijken of de problemen blijven bestaan.
Wil je ons op de hoogte houden?
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie