Probeer Paint Shop Pro te installeren, maar kan na download het programma niet vinden.

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
hutsefluts Netherlands
Contacteer:

Probeer Paint Shop Pro te installeren, maar kan na download het programma niet vinden.

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik heb nieuwste versie van Paint Shop Pro gedownload, daarna onderdelen uitgepakt maar het programma is vervolgens niet in het config. scherm. Apps staat op 'overal'. PSP is een exe bestand.
  2. Indien van toepassing, merk/versie => Proefversie
  3. Indien van toepassing, gratis versie/licentie/shareware => gratis
  4. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Alle onderdelen worden uitgepakt, maar ik kan het programma niet vinden.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien

BBgebruiker1 Netherlands
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Probeer Paint Shop Pro te installeren, maar kan na download het programma niet vinden.

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Zeg je daarmee dat je het pakket hebt uitgepakt, maar dat de programma installer ontbreekt?
Heb je de download wel van de officiele website, is het pakket wel volledig en onbeschadigd?
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

hutsefluts Netherlands
Contacteer:

Re: Probeer Paint Shop Pro te installeren, maar kan na download het programma niet vinden.

Ja want ik wilde een update uitvoeren, na het uitpakken van het pakket ontbreekt het .exe bestand van de programma update.

BBgebruiker1 Netherlands
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Als ik je verhaal zo lees, is de eerste gedachte 'rechtenprobleem'.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

hutsefluts Netherlands
Contacteer:

Heb het probleem al gevonden, de termijn van mijn proefversie is verlopen ... :(

Plaats reactie

Terug naar “Software”