Wat is een goede Windows activator?

Alle versies/edities Windows 10.
Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
mario64 Netherlands
Contacteer:

Wat is een goede Windows activator?

Ongelezen bericht door mario64 »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Mijn Windows versie moet nog geactiveerd worden, welke activator gebruik ik hiervoor?
  2. Relevante gegevens, Home/Pro/Business editie, updates, e.d => Win Pro
  3. 32 of 64 bit =>
  4. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Om een onduidelijke reden is de vorige activator verwijderd, waarna ik een herinnering kreeg om een andere product key in te voeren.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t

► Laat Spoiler zien

BBgebruiker1 Netherlands
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Wat is een goede Windows activator?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Vooraf wil ik met klem benadrukken dat het is afgeraden om het gebruik van activatie crack te gebruiken, dit heeft o.a met veiligheid te maken.
Daarnaast zal het door anti-virusscanners (en aanverwante programma's) worden herkend en verwijderd.

KMSPico schijnt een goeie te zijn, je kan het 'hier' vinden, maar er geen rechten aan ontlenen.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie

Terug naar “10”