Hoe kan je de licentie sleutel voor Windows vinden?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
Wanda Netherlands
Contacteer:

Hoe kan je de licentie sleutel voor Windows vinden?

Ongelezen bericht door Wanda »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  • Typ waar je vraag over gaat => Ik kan de gebruikte licentie sleutel voor Windows 7 niet vinden, is er een manier om deze sleutel op het systeem te vinden?
  • Relevante gegevens, Home/Pro/Business versie, updates, e.d => Home
  • Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Voor de upgrade naar Windows 10 heb ik een licentie sleutel nodig.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Windows 7 wordt niet meer ondersteund, daarom moet er een upgrade uitgevoerd worden, maar dat kan niet zonder geldige licentie sleutel, die kan ik niet zo snel vinden.

► Laat Spoiler zien

BBgebruiker1 Netherlands
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe kan je de licentie sleutel voor Windows vinden?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Er zijn meerdere mogelijkheden om je Windows licentie te vinden.
Op je pc staat ook een Windows sticker met daarop een licentie code, deze bestaat uit 25 tekens.
Ook op Windows documentatie kan deze sticker zijn geplakt.
Maar als je niet weet waar alle documentatie te vinden is, kan je ook het programma 'Key Finder' gebruiken om deze licentie sleutel op te sporen.
De maker van het programma is Magic Jelly Bean.
Download kan je 'hier' vinden.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie

Terug naar “Windows”