Hoe voeg ik in Hotmail een handtekening toe aan mijn e-mail?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Als een vraag al door iemand is gesteld, is er mogelijk ook al antwoord gegeven. Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
r.schippers Netherlands
Zodiac:
Contacteer:

Hoe voeg ik in Hotmail een handtekening toe aan mijn e-mail?

Ongelezen bericht door r.schippers » 28 nov 2019, 12:23

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Hoe stel je eenmalig een handtekening in voor je uitgaande e-mail?
  2. Indien van toepassing, SoHo/bedrijfsmail/webmail => Hotmail
  3. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Ik moet bij elk uitgaand e-mailbericht een handtekening toevoegen.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien

BBgebruiker1 Netherlands
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe voeg ik in Hotmail een handtekening toe aan mijn e-mail?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 28 nov 2019, 12:54

Na inloggen in je mailbox, klik op tandwiel rechts bovenin blauwe balk.
Er verschijnt een kolom aan de rechterzijde, klik onderaan op de link 'alle ... weergeven'.
Een nieuw venster opent met 3 kolommen, controleer of in linker kolom 'e-mail' is geselecteerd.
Klik in middelste kolom op de tab 'opstellen en beantwoorden', waarna in rechter kolom bovenin al de ruimte voor een handtekening in je e-mail zichtbaar is.
Typ de tekst die je als handtekening aan je e-mail bericht wilt toevoegen.
Onder het tekstvlak kan je (indien gewenst) een vinkje plaatsen in de checkbox waarnaast staat wat er zal worden uitgevoerd met de handtekening.
Wanneer je klaar bent met de instellingen voor je handtekening, klik dan op de 'opslaan' button.
Als je vergeet op te slaan, zullen de wijzigingen niet worden uitgevoerd.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

BBgebruiker1 Netherlands
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe voeg ik in Hotmail een handtekening toe aan mijn e-mail?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 04 dec 2019, 09:55

Je kunt daarna altijd zien hoe je handtekening er uit ziet, zonder een e-mail bericht op te hoeven stellen/verzenden.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie

Terug naar “Google mail,Hotmail,Live,Outlook.com”