Hoe verander ik in Microsoft Outlook de pst bestandslocatie?
Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Hoe verander ik in Microsoft Outlook de pst bestandslocatie?
Welke stappen moet ik doen om de standaard locatie van .pst bestanden te veranderen?
-
BBgebruiker1
- Site Admin
- Zodiac:
- Contacteer:
Re: Hoe verander ik in Microsoft Outlook de pst bestandslocatie?
pst bestanden uit Office versies voor 2010 staan standaard op een verborgen locatie.
Klik "hier" voor de uitleg over Outlook-gegevensbestanden (.PST) openen of sluiten.
De standaard locatie voor .PST bestanden in Windows 7 en Windows Vista:
station c:\Gebruikers\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Windows XP:
station c:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Klik "hier" om naar de uitleg over een Outlook-gegevensbestand (. PST) naar een andere map verplaatsen te gaan.
De verborgen bestanden moet je dan wel eerst zichtbaar maken, bijvoorbeeld voor een backup.
Klik "hier" om te lezen hoe je verborgen bestanden zichtbaar maakt.
Klik "hier" voor de uitleg over Outlook-gegevensbestanden (.PST) openen of sluiten.
De standaard locatie voor .PST bestanden in Windows 7 en Windows Vista:
station c:\Gebruikers\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook
Windows XP:
station c:\Documents and Settings\gebruiker\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook
Klik "hier" om naar de uitleg over een Outlook-gegevensbestand (. PST) naar een andere map verplaatsen te gaan.
De verborgen bestanden moet je dan wel eerst zichtbaar maken, bijvoorbeeld voor een backup.
Klik "hier" om te lezen hoe je verborgen bestanden zichtbaar maakt.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.