Hoe verberg ik in Windows bij het zoeken de bestanden en mappen waaraan ik recent heb gewerkt in een specifieke app?

Alle versies/edities Windows 10.
Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
mario64
Netherlands

Hoe verberg ik in Windows bij het zoeken de bestanden en mappen waaraan ik recent heb gewerkt in een specifieke app?

Ongelezen bericht door mario64 » 07 feb 2019, 11:38

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  1. Typ waar je vraag over gaat => Windows laat de bestanden zien waarin ik heb gewerkt, hoe verberg ik dat?
  2. Relevante gegevens, Home/Pro/Business editie, updates, etc. => Windows Home 10 v1803
  3. 32 of 64 bit => 64x
  4. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Bij het zoeken naar apps.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Er werken meer personen op de computer account.

► Laat Spoiler zien

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:
Netherlands

Re: Hoe verberg ik in Windows bij het zoeken de bestanden en mappen waaraan ik recent heb gewerkt in een specifieke app?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 12 feb 2019, 12:32

Klik in Windows 10 met rechter muisknop op de 'start' button en kies in het menu 'instellingen'.
Kies in het menu 'persoonlijke instellingen' en daarna in de linker kolom op 'start'.
Onderaan de lijst staat 'recent geopende ... weergeven' aan.
Door de schakelaar uit te zetten wordt de weergave niet meer getoond.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie