Waarom mag ik in Live.nl mailbox niet antwoorden namens eigen alias?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
mario64 Netherlands
Berichten: 286
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10
Contacteer:

Waarom mag ik in Live.nl mailbox niet antwoorden namens eigen alias?

Ongelezen bericht door mario64 »

Sinds kort ervaar ik het probleem dat ik geen mail meer kan beantwoorden vanuit mijn live.nl mailbox.
Op het moment dat ik antwoord op e-mail, dan wordt het e-mail vervolgens in de 'concept' map geplaatst met de melding erbij dat ik niet gemachtigd ben om namens die ingestelde alias te verzenden.
Wat gaat hier fout en wat kan ik nu doen om weer op de normale manier te kunnen antwoorden op e-mail?
Gebruikersavatar
BBgebruiker1 Netherlands
Site Admin
Berichten: 1125
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom mag ik in Live.nl mailbox niet antwoorden namens eigen alias?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Je mag niet namens iemand anders een email versturen, dat kan verklaren waarom je mail naar de 'concepten' map is verplaatst.
Met deze wetenschap kan er 1 van de volgende gebeurtenissen hebben plaatsgevonden:
De alias bestaat niet (meer) onder je hoofd account, controleer dit!
--> De account/alias zal verwijderd worden na langere periode van inactiviteit (5 jaar).
De alias kan ook verkeerd zijn gespeld.
Zie 'hier' voor meer info over Microsoft e-mail accounts.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.
Gebruikersavatar
BBgebruiker1 Netherlands
Site Admin
Berichten: 1125
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom mag ik in Live.nl mailbox niet antwoorden namens eigen alias?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Wat je kan doen om dit probleem te verhelpen in Live.nl is het volgende:

Stap 1:
Klik, na het inloggen, op het tandwiel dat rechts bovenin de blauwe balk staat.
Stap 2:
In het menu dat verschijnt, klik op 'volledige instellingen weergeven'.
Stap 3:
Vervolgens, in het venster dat opent, klik in 'indeling' op de tab 'e-mail synchroniseren'.
Stap 4:
In het venster 'e-mail synchroniseren', controleer/wijzig het adres dat gespecificeerd staat in 'standaard adres instellen'.

Je probleem zou nu verholpen kunnen zijn.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Webmail(Google,Hotmail,Live,Outlook,Vivaldi)”