Een grotere mailbox die ik via webmail kan bereiken.

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Als een vraag al door iemand is gesteld, is er mogelijk ook al antwoord gegeven. Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:
Netherlands

Een grotere mailbox die ik via webmail kan bereiken.

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 12 mar 2015, 10:15

Ik heb maar een kleine mailbox van mijn provider, de mail moet ik downloaden op mijn computer.
Daar wil ik vanaf.
Ik wil een grotere mailbox die ik vanaf het internet kan benaderen.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:
Netherlands

Re: Een grotere mailbox die ik via webmail kan bereiken.

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 28 okt 2015, 12:19

Bij sommige internet service providers krijg je met je account maar een kleine mailbox, van bijvoorbeeld 100MB.
Als je email wilt bewaren, zal je mailbox op den duur toch vol raken.
Mogelijke oplossingen:
Maak een gratis email account (met veel ruimte) bij bijvoorbeeld Outlook.com, Google, Yahoo.
Typ in je zoekmachine "gratis email account" en er verschijnt een hele lijst met gratis email providers.
Stuur alle email van je mailbox bij je provider door naar Outlook.com, Google, Yahoo, etc.
Klik "hier" om de handleiding te vinden hoe je in Outlook.com een email account maakt, gevolgd door een korte rondleiding door de Microsoft services in de Outlook.com mail account.
Om mail naar je Outlook.com account door te sturen, dien je in de mailbox het email adres in te voeren van de Outlook.com account.
Onder het kopje "instellingen" kan je meestal in "opties" de optie "doorsturen" vinden.
Als je het niet kunt vinden, stel deze vraag aan je provider.
Stuur daarna een test bericht om te zien of het test email na de ingestelde wijzigingen aankomt in de Outlook.com account.
Of
Installeer en configureer Microsoft Outlook op je computer en laat alle email uit je mailbox van je provider ophalen.
Klik "hier" om de handleiding te vinden hoe je Ms Outlook op je computer configureert.
Bij het gebruik van Ms Outlook wil ik je er wel op wijzen dat je een aantal risico's loopt als je al je email op je eigen computer bewaart.
De belangrijkste is het verlies van data als de harde schijf vastloopt of het systeem een crash maakt, deze problemen heb je online niet.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie