Hoe sla je de inhoud van een opstartbaar Windows installatie medium via USB op als iso bestand?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Als een vraag al door iemand is gesteld, is er mogelijk ook al antwoord gegeven. Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
mario64
Netherlands

Hoe sla je de inhoud van een opstartbaar Windows installatie medium via USB op als iso bestand?

Ongelezen bericht door mario64 » 07 okt 2018, 14:44

Zie 'VOORBEELD' onderaan de vragenlijst voor uitleg (in de spoiler).
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik heb een Windows installatie medium opstartbaar vanaf USB en dat wil ik als ISO bestand opslaan.
  2. Indien van toepassing, merk/versie 32-64bit => N.v.t
  3. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => N.v.t
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => N.v.t

► Laat Spoiler zien

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:
Netherlands

Re: Hoe sla je de inhoud van een opstartbaar Windows installatie medium via USB op als iso bestand?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 08 okt 2018, 15:50

Het was een flinke zoektocht, want dit wordt niet zo heel vaak gedaan. Laat staan gedocumenteerd.
Ik heb 'hier' een Engelstalige handleiding gevonden.
Intussen is er een Nederlandstalige handleiding, die je hieronder kunt terugvinden door op de link te klikken.
ImgBurn--USB2IsoFile - NL.pdf
(367.03 KiB) 1 keer gedownload
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie