Hoe kan ik bestanden in meerdere mappen tegelijk werken zoals vergelijken en meerdere versies?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Als een vraag al door iemand is gesteld, is er mogelijk ook al antwoord gegeven. Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
clara
Netherlands

Hoe kan ik bestanden in meerdere mappen tegelijk werken zoals vergelijken en meerdere versies?

Ongelezen bericht door clara » 15 aug 2015, 15:38

Ik heb een aantal bestanden waarin ik soms tegelijkertijd moet werken, zoals met zoeken naar meerdere versies of samenvoegen van bestanden.
Om ruimte te besparen wil ik die verschillende versies verwijderen en de inhoud van bestanden samenvoegen.
Is er een manier om in verschillende bestanden tegelijkertijd te openen zodat je de inhoud van alle bestanden kunt zien?

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:
Netherlands

Re: Hoe kan ik bestanden in meerdere mappen tegelijk werken zoals vergelijken en meerdere versies?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 09 nov 2015, 16:39

Office documenten vergelijken is ook mogelijk, klik "hier" om meteen naar het onderwerp documenten vergelijken te gaan.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie