Hoe krijg ik na een herinstallatie F-secure opnieuw geïnstalleerd?

Vaak inclusief bij pakket provider.
Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Als een vraag al door iemand is gesteld, is er mogelijk ook al antwoord gegeven. Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
hutsefluts
Netherlands

Hoe krijg ik na een herinstallatie F-secure opnieuw geïnstalleerd?

Ongelezen bericht door hutsefluts » 28 feb 2018, 14:23

Ik heb een Windows computer opnieuw moeten installeren omdat het besturing systeem corrupt bleek.
Maar nu moet ik de antivirus scanner ook opnieuw installeren.
Op mijn machine was F-secure geïnstalleerd vanuit mijn internet provider, maar ik weet niet hoe ik het er opnieuw moet installeren.
Wie kan me er mee helpen?

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:
Netherlands

Re: Hoe krijg ik na een herinstallatie F-secure opnieuw geïnstalleerd?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 28 feb 2018, 14:32

Daarvoor begin je met inloggen bij je provider waar je een link ziet naar beveiliging.
In het venster dat opent kan je al je computers vinden die zijn voorzien van antivirus software.
Mogelijk heb je een abonnement voor meerdere machines, bijvoorbeeld 3 of 5.
De licentie voor die betreffende machine zal je eerst moeten ontkoppelen of de machine verwijderen.
Daarna kan je dezelfde machine weer toevoegen waarna je het installatie pakket kan opslaan en daarna uitvoeren.
Er volgt dan een scan procedure, waarna het programma zal een beheer console op je bureaublad zal instellen waar je de verschillende instellingen kunt aanpassen/wijzigen/verwijderen.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie