Hoe weet je of je door iemand geblokkeerd wordt in Facebook?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Als een vraag al door iemand is gesteld, is er mogelijk ook al antwoord gegeven. Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
hutsefluts
Netherlands

Hoe weet je of je door iemand geblokkeerd wordt in Facebook?

Ongelezen bericht door hutsefluts » 07 aug 2018, 15:58

► Laat Spoiler zien
  1. Typ waar je vraag over gaat => Hoe kan je in Facebook zien als iemand je geblokkeerd heeft?
  2. Merk en versie => N.v.t
  3. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Sinds kort merk ik dat ik bij sommige mensen geen berichten meer kan achter laten.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie (of en welke wijzigingen je recentelijk hebt aangebracht).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bij sommige mensen kan ik geen bericht meer sturen via messenger, maar ik kan in het algemeen geen berichten sturen naar deze personen. Dat vind ik raar en nu wil ik proberen te achterhalen of de oorzaak hiervan dat ik geblocked wordt.

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:
Netherlands

Re: Hoe weet je of je door iemand geblokkeerd wordt in Facebook?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 » 08 aug 2018, 12:37

Ik heb een WikiHow gevonden, klik 'hier' om er meteen heen te gaan.
E.e.a wordt tamelijk eenvoudig uitgelegd, hoop dat je er iets aan hebt.
Aanname is vaak de oorzaak van veel ellende.

Plaats reactie